Поради замовнику при виборі дизайнера
Кожен з нас мріє про інтер'єр, який би відображав всі особисті переваги, а, в кінцевому підсумку, вдосконалений досвідченим дизайнером, перевершив би все його очікування. Хоча, найчастіше, це, скоріше, стосується творчих людей або тих, хто хоч трохи цікавиться дизайном інтер'єру або розбирається в ньому або чітко уявляє інтер'єр своєї мрії.
У більшості випадків замовник взагалі не має уявлення про майбутній інтер'єр. Чому його власні побажання носять вельми сумбурний і невизначений характер. І, оскільки він не знає, чого хоче, визначальним моментом і відправною точкою на початковому етапі є «наведення мостів» між замовником і дизайнером. Для цього дизайнеру необхідний стартовий обсяг інформації, який будь-який клієнт повинен бути готовий надати.
Всегда самые свежие Новости дня читайте на популярном новостном сайте ru-mir.net .
Про що ж запитає дизайнер на першій зустрічі, і для чого йому це потрібно? До яких питань потрібно бути готовим? Вибирайте дизайнера усвідомлено Моя вам щира і професійну пораду - поставтеся до вибору дизайнера з усією серйозністю. В першу чергу, важливо виникнення людської симпатії: якщо ви вибрали мене, ви довіряєте мені свій будинок і, що вже гріха таїти, свої гроші. Хороший дизайнер - художник і свого роду управлінець: його завдання не просто придумати якісний дизайн, але і правильно організувати його реалізацію. Деякі рішення, про які ви читали в блогах або бачили по телебаченню, досить складні в реалізації або досить безглузді - будьте готові до того, що дизайнер буде вас трошки просвіщати в цьому питанні.
Важливо не підозрювати його в злих намірах, користі або якоїсь таємної вигоді. Тому повернемося до того, з чого почалася стаття: віддавайте свої проекти тільки тим, кому вірите. Важливо не підозрювати його в злих намірах, користі або якоїсь таємної вигоді. Тому повернемося до того, з чого почалася стаття: віддавайте свої проекти тільки тим, кому вірите. Важливо не підозрювати його в злих намірах, користі або якоїсь таємної вигоді. Тому повернемося до того, з чого почалася стаття: віддавайте свої проекти тільки тим, кому вірите.